Succé igen

 Organisationen satt som en smäck, bra föreläsare och fina gymnasieungdomar som moderatorer. Det blir bara bättre och bättre! Jag syftar på Mittlärande 2016.

Inte bara besökarna var nöjda. Föreläsare och utställare var också nöjda.

Jag skannade inträdesbiljetter båda morgnarna och det var jättetrevligt att möta alla glada ”i dörren”. Benen var som bly när jag lämna Södra berget, men jag kände energi och glädje!

På tisdagskvällen kunde man delta i pedagogisk pub och äta en lättare middag tillsammans. Ett trevligt inslag, som jag tycker fler borde prova.

Jag har lagt ut film och min powerpoint från min föreläsning i fliken Bilden som språk

Om Bild&IT-Lie

Bildlärare och IT-pedagog
Det här inlägget postades i #mittlar, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

