Skrivbehov!

Jag har länge känt ett behov av att uttrycka mig mer riktat kring mina erfarenheter från skolans värld. Jag bloggar med elever i två kommuner och jag har en ämnesblogg i bild. Nu vill jag skriva om allt detta och alla tankar som hör till, utifrån mitt eget perspektiv.

Vem är jag då?  Jag är förskollärare och bildlärare, men jobbar också med IT i skolan. I en del av mitt ansvar ligger likabehandlingsarbete och idag går det väldigt mycket ihop med den digitala världen. Kränkningarna har flyttat från skolgården till Internet.

Vad kommer jag att skriva om då? Det lär bli mycket tankar kring värdegrund och nolltoleransarbete, digitalisering av undervisningen och sist men inte minst; om skapande verksamhet.

So… here I come!

 

 

Om Bild&IT-Lie

Bildlärare och IT-pedagog
Det här inlägget postades i Lie, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

